2014. március 29., szombat

Az élet apró örömei ... :D

Jelentem, előkerült az ékszer drót. Juhéééj Micsoda öröm és boldogság. Jobb később, mint soha. Igaz, már helyettesítettem mással, így most már nincs rá szükségem. Murphy is megmondta! "Ott keresd, ahol utoljára keresnéd!". Az elmúlt napok a rendszerezéssel és némi rendrakással telt.... és persze alkotással is.

Előkészületi munkák folytak, ezért is volt pár napig néma az oldal. Legalább 9 képet kezdtem el építeni, amiből tegnap és ma be is fejeztem kettőt, a harmadikra még apróbb simitások várnak.

A múlt héten készült egy kép, CSAK A POÉN KEDVÉÉRT. Csak és kizárólag olyan alkotó elemekkel lett beépítve, ami a megajándékozottakra jellemző és raktunk bele világítást is. A nagy utazást is túlélte Spanyol honba valahogy, kisebb sérülésekkel, a gondos csomagolás ellenére, hála a Magyar Postának, aki egyébként arany árban szállít. Szerencsére javítható volt. Íme:



Ma még csak szombat van és tegnap óta 2 Kacatot is sikerült véglegesítenem. Mégis csak haladok... Lassan. Lehet, nem is baj, mert még kiderül, hogy rossz irányba megyek... aztán jöhetek vissza. :D

Készült tegnap egy Maci Óvoda a kis és középcsoportosoknak! Hogy mit küzdöttem velük, hogy végre rendet tegyek a társaságba... ezek a kis csintalanok... :D igeznek-mozognak... Fél percig nem képesek nyugton lenni. :D Komoly veszekedésembe került, mire rávettem Őket, hogy tegyenek rendet a játékoknál, mert csoportos fotózkodás lesz. ;) Kénytelen voltam beigérni nekik egy fagyizást. ;) Hehe .. mennyire kratív vagyok? Igaz, a mesélést olcsóbban megúsztam volna. Na mindegy. Ha már a gyerekeknek megígértem ..:D


...és végre az Angol szoba belsőt is befejeztem, ami már régóta nyomta a lelkem. Igaz, hogy nem mondtam rá határidőt, de kb. két és fél hónapja rendelték meg. Remélem a látvány kárpótolja majd Annát a várakozásért. Itt az érdemi munka Ancsáé volt, én csak összerendezgettem az alkotókat. Egy ilyet már készítettünk, de ez mégsem ugyan az. :) Nincs két egyforma!



Ma végre az erkélyem is sorra került. Igaz, ráment a délelőttöm, de azt hiszem megérte. Ez a tavaszi jó idő, nagyon inspirált a virágok vonatkozásában is. Főleg, hogy Adri barátnőm virág boltját is meglátogattam a héten...Olyan szépségeket kaptam Tőle, hogy csak na. Hiányoztak a lelkemnek a tavaszi virágok. Ha az Isten is úgy akarja, akkor talán ezeket nem szeretem agyon, ahogy szoktam és talán az áprilisi hógolyozás is elmarad. :D


Bár még a szerszámos ládikám üresen árválkodik, de szerintem napokon belül pótolnom kell a hiányosságokat, mert a bennem bújkáló kis ördög nem pihen. :D Ha köll, akkor köll és kész! :D



No és most zárom soraimat, előveszem a bukósisakomat és a rózsaszín kis robogómat,  húzok holnap egy kövér gázt végre! :D Már nagyon hiányzik....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése