2014. február 12., szerda

Nincs cím

ÓÓÓÓÓ....már jó régen írtam ide... Mióta meggyógyultam vagy meggyogyultam (ez még vitatott) visz a sodrás és minden napi csatát vívók az idővel. Sajnos momentán ő van nyerésben. Általában ez mindig így van... vagy nem történik az ég világon semmi, vagy minden egyszerre történik.

Napközben annyi minden jut az eszembe, amit leírnék Nektek ide, de esélyem sincs menet közben jegyzeteket készíteni, így mire ide jutok, már gondolatilag régen tova szaladtam. Ez most nagyképűen hangzott? Csak, mert a gondolatokhoz agy is kéne, ugye?!

Az elmúlt hétvége egy része anyagbeszerzéssel is telt, minek eredményeként maximális a legatyásodás. :D Elég ha csak annyit mondok MODELLBÖRZE. Életveszélyes egy hely! Ancsával, az alkotó társammal nem győztük kapkodni a fejünket és tátani a szánkat, no és persze olykor zsebbe nyúlni, jó mélyre, amikor olyat találtunk, amit képtelenség lett volna otthagyni.

A fotó kedvéért össze hajigáltam sec perc alatt egy pár elemet, amit ott szereztem:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése