2013. december 28., szombat

Ez az a pont ...amikor az ember meghazudtolja saját magát :)

Sziasztok,

Eddig erősen tiltakoztam, amikor alkalomadtán felmerült az ötlet, hogy vezessek blogot.

Tiltakozásomnak, több oka is volt:
Ad 1.) Sajnáltam rászánni az időt,
ad 2.) véleményem szerint a kutyát se érdekli az én süketelésem,
ad 3) elég ritkán tör rám, hogy a gondolataimat megosszam a nagyvilággal… is, magányomban jól el vagyok és ilyenkor vagyok a lehető legjobb társaságban, (hehehe)
ad 4.) nem az erősségem a helyesírás,
ad 5.) CSAK! (hogy nőiességem is érvényre jusson!:-))
ad 6.) nem érzem, hogy írói vénával áldott volna meg az ég,
ad.7.) azért, hogy tiltakozhassak mivel az első értelmes szavam ezen a Földi világban (hóhóhó Biztosan ez a Föld nevű bolygó? Néha ugyan is azt hiszem, hogy a K-PAX-on vagyok. A szerk.) a határozott és tisztán érthető „NEM” volt. Ezt egyébként igazán azért sem értem, mert alapvetően pozitív beállítottságú vagyok, így felmerült bennem a gyanú, hogy a korabeli krónikások ezt az információt valószínűleg rosszul jegyezték le rólam. Na mindegy.  A „Nem” gondolatával folytatva a történetet, aztán eszembe jutottak Bernard Show szavai, miszerint: „ A miértekre vonatkozó kérdés hibás! Sokkal inkább azt kellene kérdeznünk, hogy miért ne!” Szerintem ez egy remek gondolat!!! Miért is ne???!!! Max. Kedves Olvasó, úgy döntesz, hogy nem olvasod tovább fárasztó és unalmas eszmefuttatásomat... Ez esetben lapozz tovább :) Ígérem nem lesz belőle sértődés. De tényleg! ;) vaaaaagy Előveszel egy nyugágyat és ide "heveredsz" a blog elé, kellemesen ellazulva... 

Naszóval…

Miről akar szólni ez a blog??? Az ég világon semmi értelmesről... csak úgy szórakoztatom magam, és kipróbálom milyen is ez. Ha van kedved csatlakozz a semmit tevéshez, hátha inspirálni fog valami értelmes tevékenységre, vagy csak simán kizökkent a minden napos agyalásból... Azt nem garantálom, hogy minden nap valami új és értelmes bejegyzést fogsz itt találni... de azért próbálkozzál nyugodtan. :))))

Nálam egyébként a szótárból hiányzik az "unatkozás" szó. Általában ezer féle dolgot szoktam csinálni... van, hogy egyszerre is (na ebből keletkezik a káosz, de ezt most inkább ne elemezzük :) )

Hideg téli hónapokban bezárkózom kicsi félszobámba, valamint saját magam által alkotott belső világomba és alkotok. Hogy nyáron mivel telnek a napok, azt majd megtudod, ha akkor vissza látogatsz és elolvasod. :P hahaha

Nos. Miket is alkotok? Például ilyeneket: 


Semmire se jó, de lehet, hogy jól mutat a falon. :) Nálam biztosan! :)
Szerintetek nooooormáááááális, aki ilyeneket csinál? Szerintem nem, de én ezt sosem tagadtam. :)))) Állítom, ha nem lennék őrült, már rég megbolondultam volna. :))))

Meggyőződésem, hogy az élethez kell egy jó nagy adag irónia!!!!

Ezért itt szeretném  megköszönni, dadusaimnak, tanáraimnak, osztálytársaimnak, edzőimnek, főnökeimnek, kollégáimnak, barátaimnak és ellenségeimnek, valamint pszichológusomnak, mert nélkülük mindez nem jöhetett volna létre! A legfontosabb azonban a világbéke! :-)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése